Stage op Curacao - Reisverslagen van Kristina Koehler - WaarBenJij.nu Stage op Curacao - Reisverslagen van Kristina Koehler - WaarBenJij.nu
Stage op Curacao

Ik ga mijn minorperiode in het buitenland doorbrengen, om precies te zijn op Curaçao.
Ik heb een stageplaats als tweedegraads docent economie op het Vespucci college kunnen regelen. Dit is een privéschool met Nederlandse leerlingen.
Op mijn stageschool ga ik zelfstandig lessen geven, leerlingen begeleiden en ze in hun Duits ondersteunen.
Na veel voorbereidingen zoals het verzamelen van allemaal documenten voor een tijdelijke verblijfsvergunning, stap ik 1 februari eindelijk het vliegtuig in. Ik kan niet wachten de nieuwe uitdaging aan te gaan: nieuwe mensen te leren kennen, les te geven, maar natuurlijk ook van het weer te genieten, te duiken en te surfen.
In deze webblog ga ik jullie op de hoogte houden van al mijn ervaringen die ik tijdens mijn verblijf ga meemaken.

Veel plezier bij het lezen en tot gauw!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2017

weer thuis

11 Mei 2017

Werken en genieten op Curacao

28 Februari 2017

De eerste maand zit erop!
Kristina

Actief sinds 11 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5273

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 25 Juni 2017

Stage op Curacao

Landen bezocht: